Bett, bivax och nya bilder

Nu har dessvärre bettet på benet som jag fick här om dagen när jag var ute i skogen, blossat upp igen. Det kliar, svider lite och är rött, använder aloe vera men det verkar inte tillräckligt. Frågan är vad man ska använda istället, eller om man bara ska fortsätta med aloe vera tills det ger med sig helt..

Förövrigt hittade jag ett bra lypsyl med bivax och eukalyptus som var riktigt, riktigt bra. (jag hoppas att det inte är alltför många konstiga ingredienser i det…)

Håller annars på att photoshoppar några trädgårdsbilder som jag var ute och tog helt nyligen, så roligt när man äntligen är inne i fotograferande och bildskapande flow, hoppas bli klar med några bildspel så småningom. Blomman här ovan letar jag efter namnet på, är inte helt bekant med vad det är för sort.

Leave a Reply

