viloläge…

Fortfarande förkyld och dessvärre också lite stel i nacken.
Efter en trevlig födelsedag så blev jag alltså ordentligt förkyld och trodde först att det var lunginflammation eftersom jag var så trött. Svimmade även vid ett tillfälle och minnet var lite diffust ett tag. Detta ledde till nackstelheten men nu någon dag efter är det åtminstone lite bättre. Även halsonten är så gott som borta, förmodligen tack vare kost och diverse kurering. Nu återstår väl främst att kroppen behöver ännu mer vila och det gör det till ett utmärkt tillfälle att praktisera lite mindfullness- och andningsövningar, samt intressant läsning inom olika områden.

Ska även gå igenom Dn:s resebilaga som jag inte hunnit titta i ännu. Finns så många resemål som känns så lockande och spännande. Sydafrika har jag länge funderat på…(o även alla övriga kontinenter för den delen) hade jag varit lite yngre hade jag nog anmält mig som volontär för något projekt. Men det kanske inte är för sent än förvisso.

Leave a Reply

