Skön höstdag

Det har varit en strålande höstdag idag, precis som igår, även om det då kom några snabba skurar. Stockholm är verkligen en fin stad och det var alldeles för länge sen jag var där sist, så det var roligt att under gårdagen äntligen göra ett besök igen. Hann t.o.m. att rösta under de timmar jag var där.
PSYCH-K föreläsningen på kvällen var verkligen intressant. Spännande hur människokroppen och psyket fungerar. Jag fick med mig många nya tankar och kunskap i bagaget och tycker att det var en fascinerande metod att få se och höra om.

Sergels torg, Stockholm. En del var sig likt men en del nya inslag bl.a. i kulturhuset och de nya spårvagnarna lade jag märke till, som inte fanns då jag bodde där 03/04.

Leave a Reply

