Övningar och höstbilder


Håller för tillfället på att uppdatera och fräscha upp mina foto- och bildbehandlingskunskaper något inför ett kommande fotoprojekt som jag troligtvis ska delta i och som innebär att digitalisera kulturarvet. Det känns som det finns hur mycket som helst att lära sig och läsa på vilket givetvis är roligt, utvecklande och utmanande men samtidigt krävande så jag hoppas också orka genomföra det hela.. Som förberedelse över jag lite lätt på gamla bilder. Ovan och nedan är några höstbilder jag hittade från tiden då jag bodde och pluggade i Stockholm (lite fler bilder finns i ett bildspel).

Humlegården

Djurgården

Skarpnäck

Leave a Reply

