Värmebölja

Befinner mig i Göteborg och här är rena värmeböljan idag. Jag och en vän tog en av båtarna ut i skärgården på eftermiddagen efter att ha strosat på stan och ätit en god ekologisk lunch på En deli i Haga.  Ön var både  som ett naturreservat och med klippstränder men även bebyggelse. Väldigt lugnt och skönt, fritt från biltrafik, endast en och annan mås hördes. Känt mig piggare än på länge här nere vid havet, även om jag gått mig trött väldigt långa sträckor i dag. Var här redan förra veckan, då med min mormor hos en ögonläkare, från Ungern, som bl.a. använder mineral och vitaminterapi.

Nu är det dags för lite mat här..ha en skön helg!

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

