nr.25 – Boktitel

the_photo_book
nr. 25 Boktitel fick bli “The Photo Book” – en av mina kursböcker just nu. Den är intressant och här får man ta del av olika fotografier som på ett eller annat sätt haft betydelse genom
historien – studera och analysera dem. (ursäkta lite damm på boken, annars togs fotot
inomhus i naturligt ljus.) Jag gillar designen på boken, färgerna men också enkelheten.
Men i vanlig ordning kommer jag nog komma på en hel del idéer efter hand, hur man kunde ha fotat på ett annat sätt, men då lägger jag upp det här under.

Translation: The Photo Book is a book for a course in ‘Photography and photo/image communication’, which i’m reading at the moment.

4 thoughts on “nr.25 – Boktitel

  1. Ja, det är kul 🙂 Just nu går jag två kurser i foto (på distans) som Högskolan i Jönköping har. De är väldigt pedagogiska och bra, bra kursledare och man ser föreläsningar på video.

  2. Då läser vi bestämt samma kurs 🙂 Jag håller med dig, de kurserna kan jag verkligen rekommendera.

    Jag läste (inte riktigt klar än) Digital bildhantering förra terminen och den har lärt mig massor.

    1. Sofia

      Vad kul ja då är det nog samma kurser! Jag läser också digital bildhantering, har även läst förut men ville uppdatera mig lite 🙂

Leave a Reply

