312. Temporär / Temporary

lov_600

This was a painting I started with in last year. I never finished it, so I started painted again today. It’s not finished yet, so this is just what it look like right now..

Jag började med den här målningen förra hösten. Gjorde avtryck av riktiga löv som jag hade målat med färg på. Blev riktigt intressant. Kände ändå inte att jag var klar riktigt med tavlan, så idag återupptog jag målandet på den. Bilden visar dock bara en högst temporär version av den… Får se hur slutresultatet blir sen eller om jag gör en helt ny sen. “All you need is löv <3”

2 thoughts on “312. Temporär / Temporary

Leave a Reply

