237. Plektrum / Plectrum

guitar_bw_600

 

Det här fick bli min tolkning av plektrum. Tänkte att det kommer bli fantasilöst, men även plektrum går ju att tolka i bild på lite olika sätt. På plektrumet står det “Lou Reed” (som artisten) Gitarren är lite “dirty” jag fick damma av den men en del damm sitter tyvärr kvar ännu… Bakterier ansamlas men det är väl inget mot vad det hinner göra på tangentbordet misstänker jag. Gitarren och plektrumet är min brors som jag har lånat (han har en Gibson redan, så det går ingen nöd på honom) saknas bara en bra förstärkare till den här.

Nr.237 – Plectrum – “Lou Reed” on the black guitar.   

Leave a Reply

